הפרעת קשב וריכוז (ADD/ADHD)

מבוגרים וילדים רבים סובלים מהפרעות בקשב ובריכוז. הפרעת קשב בבסיסה הנה נוירולוגית אך בעיות בקשב יכולות להיות קשורות גם לגורמים כמו קושי רגשי, חרדה, או בעיות חברתיות. כאשר מאבחנים הפרעת קשב וריכוז חשוב לוודא מה הרקע שלה על מנת להתאים את הטיפול המתאים ביותר. להפרעת קשב תסמינים רבים שיש בהם כדי לפגוע באיכות חייו של הילד או המבוגר.

הפרעת קשב וריכוז יכולה להופיע עם היפר אקטיביות (ADHD) או בלעדיה (ADD) והסימפטומים המרכזיים שלה כוללים בין היתר: קושי בשמירה על ריכוז לאורך זמן, קושי להתרכז בדבר אחד, אימפולסיביות, קושי בהתארגנות, אי שקט, ונוקשות חשיבתית.

לעיתים הפרעת קשב וריכוז עלולה להשפיעה על תחומים רבים בחיים כמו הצלחה בלימודים, דימוי עצמי, נוקשות מחשבתית, קשיים חברתיים ומורכבות בתוך המשפחה. טיפול קוגניטיבי התנהגותינחשב לטיפול יעיל בקשיים המתעוררים בעקבות הפרעות הקשב והמטפלים במכון שיטות שמים דגש על טיפול בהפחתת התסמינים הישירים והעקיפים של ההפרעה.

בנוסף לטיפול התנהגותי קוגניטיבי, המתמקד בתהליכי החשיבה, הרגש וההתנהגות הקשורים בבעיות קשב וריכוז ולהדרכת הורים בתחום, יש אפשרות להיעזר בתוכנות מתקדמות שפותחו על מנת לשפר מיומנויות קוגניטיביות. מכון שיטות נמצא בקשר מקצועי עם חברת Mindri וממליץ על שימוש באמצעי זה בנוסף לטיפול.

mindri

לשיחת ייעוץ והכוונה ניתן להתקשר ל 09-7400838 או למלא פרטים בצור קשר ונשוב אליכם בהקדם.

דילוג לתוכן